וטרינר 24/7

גידול חיית מחמד, טומנת בחובה אחריות רבה ודאגה מצד בעליו. כאשר מדברים על דאגה לבריאותה של חיית המחמד, מדברים על הצורך לדאוג כי חיית המחמד תקבל טיפולים שגרתיים כמו חיסון כלבת כל שנה וחיסוני מנע נוספים המומלצים על ידי וטרינר. מעבר לטיפולים שגרתיים וחיסונים, יכולים לקרות מקרים שונים שבהם חיות המחמד זקוקות לטיפולי חירום או וטרינר 24/7. מקרים אלו יכולים לקרות ממגוון רב של סיבות כמו במקרה והכלב מקיא ללא סוף, הכלב נובח בצורה מוזרה, הכלב אינו רגוע ובוכה ועוד סיבות שונות.

מה עושים כאשר זקוקים לשירות וטרינר 24/7?

מקרים אלו הם ללא ספק מלחיצים, הרי חיית המחמד בבתים רבים היא ממש כמו ילד נוסף במשפחה ויש צורך לדאוג לה באופן מידי. בערים רבות, בעיקר בערים מרכזיות, ניתן למצוא מרפאות אשר מעניקות שירות וטרינר 24 שעות גם בסופי שבוע ובחגים. לרוב במקומות אלו ניתן לרכוש תוכנית מנויים שנתית או חודשית, הכוללת בתוכה חיסונים שונים ובדיקות שגרתיות של וטרינר בכל שעות היום. דבר זה הינו יעיל ביותר עברו אנשים המגדלים חיות מחמד בביתם.

מה צריך לעשות טרם פנייה לוטרינר?

מרפאות רבות אומנם מציעות שירות וטרינר תורן גם בשעות הלילה ובסופי שבוע, אך במקרה חירום ניתן גם ליצור קשר טלפונית ולשוחח עם אותו וטרינר. לעיתים ישנם מצבים אותם ניתן לפתור דרך הטלפון, אך אם אין ברירה, מומלץ לגשת במהירות האפשרית לוטרינר תורן. טרם פניה לוטרינר, חשוב להביא עמכם את ההיסטוריה הרפואית של חיית המחמד, במידה ומדובר במרפאה חדשה שאינה מכירה את חיית המחמד שלכם.

כיצד בוחרים וטרינר מקצוען?

כאשר בוחרים וטרינר מקומי לחיית המחמד שלכם, זכרו כי אתם צריכים רופא מומחה שיספק לכם שירותים לטווח ארוך. מסיבה זאת, חשוב לבצע בחירה קפדנית ולא להתפשר על כל אחד.  על מנת לוודא כי אכן מדובר בוטרינר מקצועי, עליכם לוודא מספר פרמטרים חשובים: ניסיון הוטרינר, וודאו כי המקום אסתטי, אהבתו של אותו וטרינר לחיות, כימיה, בדקו אם המרפאה מעניקה וטרינר 24/7 ועוד פרמטרים שונים שיסייעו לכם לבחור את הוטרינר המתאים לכם ביותר. מעבר לכך, תמיד תוכלו לקבל המלצות מחברים או מכרים שמשתמשים בשירות וטרינר ואכן הם מרוצים משירות, האמינות, המקצועיות ובכן מהמחיר.

כאשר מדברים על בריאות חית המחמד שלכם, וודאי תרצו לתת לה את הטוב ביותר. לכן, בדקו בקפידה ובחרו רק וטרינר מומחה בעל ניסיון רב בתחום.